Podat stížnost na zdravotní služby poskytnuté
Institutem funkční medicíny a výživy s.r.o.
IČO: 06859003
zapsaná ve veřejném rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 290250
DIČ: CZ06859003
Sídlo: 28. října 372/5, Staré Město, 110 00 Praha 1
Korespondenční adresa a místo poskytování služeb: 28. října 372/5, Praha 1, 110 00 Staré Město
Kontakt: info@ifmv.cz | +420 704 285 489
(dále jen „Poskytovatel“)
může:
- pacient,
- zákonný zástupce pacienta,
- osoba blízká (pokud pacient tak nemůže učinit s ohledem na svůj zdrav. stav nebo pokud zemřel),
- osoba zmocněná pacientem,
(dále jen „Stěžovatel“)
Za stížnost se považuje ústní nebo písemné podání, kterým se Stěžovatel obrací na Poskytovatele ve věci ochrany svých zájmů nebo kterým upozorňuje na nedostatky a závady.
Postup vyřizování stížnosti při poskytování zdravotních služeb:
- Stěžovatel stížnost zašle písemně na adresu sídla Poskytovatele: Institut funkční medicíny a výživy s.r.o., 28. října 372/5, Staré Město, 110 00 Praha 1. Poskytovatel potvrdí Stěžovateli přijetí stížnosti a zahájení šetření stížnosti. Pro zaslání stížnosti lze použít formulář (ke stažení na webu).
- Ústní stížnost je možné podat na recepci Poskytovatele, kde je o ústní stížnosti pořízen záznam, který obsahuje:
- datum podání stížnosti,
- jméno, příjmení a místo trvalého pobytu Stěžovatele, vztah k pacientovi je-li Stěžovatelem osoba blízká/opatrovník/zákonný zástupce (v případě osoby blízké musí tato osoba uvést, proč stížnost nemohl podat sám pacient),
- jméno, příjmení a funkci zaměstnance, který záznam sepisuje,
- označení pracoviště nebo osoby, proti které stížnost směřuje,
- předmět, obsah stížnosti.
Záznam podepisují Stěžovatel a zaměstnanec Poskytovatele, který záznam o ústní stížnosti sepsal. Bez sepsání záznamu ústní stížnosti nebude stížnost šetřena. Jedno vyhotovení záznamu obdrží Stěžovatel.
- Veškeré stížnosti jsou zaevidovány na recepci a následně předány k rukám jednatele Poskytovatele, který rozhodne o způsobu jejich řešení.
- Poskytovatel je povinen navrhnout Stěžovateli projednání stížnosti, pokud je to s ohledem na charakter stížnosti vhodné.
- Poskytovatel vyřídí stížnost do 30 dnů ode dne jejího obdržení; tuto lhůtu může odůvodněně prodloužit o dalších 30 dnů. O prodloužení stížnosti a jejím postoupení věcně příslušnému subjektu je povinen Poskytovatel Stěžovatele neprodleně informovat.
- Poskytovatel vede evidenci o podání stížností a o způsobu jejího řešení.
- Poskytovatel umožní Stěžovateli nahlížet do konkrétní stížnosti spisu a pořizovat z něj kopie v předem dohodnutém termínu za přítomnosti zaměstnance Poskytovatele.
- Jde-li o šetření stížnosti příslušným správním orgánem, poskytne mu Poskytovatel na jeho vyžádání včasnou a nutnou součinnost.
- Pokud Stěžovatel s vyřízením stížnosti nesouhlasí, může podat stížnost příslušnému správnímu orgánu zasláním písemné stížnosti. Příslušným správním orgánem je:
HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
Odbor zdravotnictví
Oddělení zdravotních služeb
Jungmannova 35/29, 11000 Praha 1
ID DS: 48ia97h
posta@praha.eu
www.praha.eu
V Praze dne: 28.4.2021
Příloha č.1: Formulář stížnost